مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-05دانش

سرپرست جدید معاونت دانشجویی و  فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت معرفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، طی مراسمی با حضور دکتر خیرخواه، حجت الاسلام شاهرخی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاونان تحقیقات و اموزشی، - طی مراسمی با حضور  جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ،دکتر امیرپور به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی این دانشگاه معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، طی مراسمی با حضور دکتر خیرخواه، حجت الاسلام شاهرخی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاونان تحقیقات و اموزشی، جمعی از مدیران دانشگاه دکتر امیرپور به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت معرفی شد.

حجت الاسلام شاهرخی در این آیین ضمن تقدیر از اقدامات مسئول سابق معاونت دانشجویی اظهار داشت :انتصاب و مسئولیت یعنی فردی که مورد سوال و بازخواست هم در این دنیا و هم در آخرت قرار می گیرد.

وی ضمن تشکر از توجه رییس دانشگاه به انتصاب جوانان و بانوان در مدیریت معاونتها و واحدهای افزود: حوزه دانشجویی هم مقدس و هم پر چالش می تواند، باشد، مقدس از جنبه فرهنگی است، کار فرهنگی آنقدر اهمیت دارد که دشمن تمام برنامه ریزی خود برای برهم زدن، آرامش کشور را در این حوزه آغاز کرده است و برنامه مفصلی برای آن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید معاونت دانشجویی و  فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت معرفی شد

سرپرست جدید معاونت دانشجویی و  فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت معرفی شد